References [1] Ackah, D., Agboyi, M. R. (2014). Strategic Management: Management Strategy. Create Space Independent Publishing Platform. [2] Blewitt, J. (2014). Understanding Sustainable Development. Routledge. [3] Bowler, I. R. (2014). Geography of Agriculture in Developed Market Economies. Routledge. [4] Cullen, P. J., O'Donnell, C., Fagan, C. (2014). Process Analytical Technology for the Food Industry. Springer - Verlag. [5] David, F., David, F., David, F. (2014). Strategic Management: Concepts and Cases. MyManagementLab, Pearson Education. [6] Dimitrova, Y. (2014). Specifity of the corporate culture of Bulgarian Small and Medium Enterprises. - In: Enterpreneurial/Managerial Innovative Strategies and Behaviour in Global Multicultural Environment. Proceedings of the Sixth International Conference, 9-11 September 2014, Nessebar, Bulgaria, BAMDE, Sofia, pp. 86-105. [7] Hurst, J. (2015). Farm to Market Handbook: How to create a profitable business from your small farm. Yoyageur Press. [8] Mullen, M. (2015). Organizational Strategic Thinking: A Practical Guide to Embedding Strategic Thinking into your Employees' Every Day Decision Making. CreateSpace Independent Publishing Platform. [9] Vosman, O. (2014). Extraordinary Groups: How Ordinary Teams Achieve Amazing Results. CreateSpace Independent Publishing Platform. [10] Vyas, V. (2014). Low-Cost, Low-Tech Innovation: New Product Development in the Food Industry. Routledge. [11] Walker, L. (2015). An insight for team building: Know the way to develop your new business through team building. CreateSpace Independent Publishing Platform. [12] Гордън, М. (2008). Предприемачество 101. С. [13] Давидков, Ц. (2011). Предприемачество и частен бизнес в България. С. [14] Дайр, Г. (2008). Климатични войни. С. [15] Димитрова, Я. (2012). Корпоративната култура като конкурентно предимство. С.: АИ, "Професор Марин Дринов", 245 с. [16] Димитрова, Я. (2013). Значението на новите медии за промяната на корпоративната култура. - В: Перспективи пред индустриалния бизнес. Сборник доклади от юбилейна международна научна конференция Варна, 06-07.12.2013, ИУ Варна, с. 270-273. [17] Димитрова, Я. (2013). Организационната идентичност - "невидимата ценност" на съвременната организация. С: АИ "Професор Марин Дринов", 383 с. [18] Димитрова, Я. (2014). Управлението на организационната идентичност чрез инструментариума на новите медии (Link). - електронно научно списание "Реторика и комуникации", N 12, April. [19] Кийосаки, Р. (2012). Бизнесът на XXI век. С. [20] Маршал, У. (1994). Демократичният подход. - Спектър. N 84, с. 5-9. [21] Уърлдуоч институт Вашингтон. (2013). Състоянието на планетата 2013. С. [22] Хаджиев, Б. (1996). Отворената икономика-човекът и пазарът. П. [23] Хаджиев, Б. (2000). Разумното управление-реинженеринг. П. [24] Хаджиев, Б. (2001). Комплексен реинженеринг. П. [25] Хаджиев, Б. (2002). Същност на малкия бизнес. П. [26] Хаджиев, Б. (2012). Комплексен реинженеринг на бизнес организациите в условията на глобализация на икономиката. П.: УХТ. [27] Хаджиев, Б. (2013). Три основни модела в системата за предлагане на комплексен реинженеринг. СУП, с. 168-172. [28] Хаджиев, Б. Възможностите за разумно управление срещу съвременните предизвикателства на живота в България. П., стр. 33-42. [29] Хаджиев, Б. Европейска икономическа интеграция. П., [30] Хубанов, А., Ангелов, В., Дойков, Д. (2011). Бизнес идеи и предприемачество. С. [31] Чан, Е. (2012). Поверително от Харвард бизнес скул: Пътят на успеха. С.